Kalp Yarası 11. Bölüm

2021 ж. 13 Қыр.
3 525 632 Рет қаралды

Kalp Yarası 11. Bölüm Özeti:
Ferit ve Ayşe gerçekten karı koca olmanın keyfini yaşarken, Baha’nın ortaya çıkıp “Ayşe benim eski nişanlım” demesiyle her şey alt üst olur. Ayşe’nin kendisine yalan söylediğini anlamasıyla hayal kırıklığına uğrayan Ferit, bir karar aşamasındadır. Ayşe ise her şeyden habersiz, aşkın büyüsüne kapılmış haldedir. Ancak Ferit’in verdiği karar onun da hayatını alt üst edecektir.

Hande, Ayşe’den kurtulmuş olmanın sevincini yaşamaktadır. Ancak Baha tehlikesi henüz ortadan kalkmamıştır. Bu durumun farkında olan ve iyice köşeye sıkışan Hüseyin bir karar alır. Bu karar Ayşe ve Ferit’in hayatını tümüyle değiştirecektir.

Adnan’ın yaşadığı sağlık problemi ise konakta ve şirketteki tüm dengeleri değiştirir. Geçmişin sırlarıyla birlikte Sancakzadelerin hiç bilmedikleri bir düşman kendini gösterir.

Antakya'nın iki köklü ailesinin bitmek bilmeyen çatışmasının tam ortasına, hayatlarını değiştiren tertemiz aşklarını koyan Ferit(Gökhan Alkan) ve Ayşe'nin(Yağmur Tanrısevsin) yüreklere dokunacak aşk öyküsünü konu alan dizinin genel hikayesi sektörün duayenlerinden Tomris Giritlioğlu'nun imzasını taşıyor.

Oyuncular:
Gökhan Alkan, Yağmur Tanrısevsin, Merve Çağıran, Toprak Can Adıgüzel, Şenay Gürler, Mahir Günşiray, Meltem Gülenç, Rıza Akın, Nail Kırmızıgül, Yonca Şahinbaş, İnanç Konukçu, Burçin Abdullah, Naz Sayıner, Melih Çardak, Zehra Yılmaz, Kemal Burak Alper.

Пікірлер
  • Alguém sabe onde posso assistir o capítulo 13 ?

    Silvia R. SantosSilvia R. Santos34 минут бұрын
  • Ayşe hata sende . Susup babaya yüz vardın. Feriye anlatacaktın. Feritte ayşeyi oturtup konuşmalıydı.

    Nazife HangulNazife HangulСағат бұрын
  • Kendin İzleme Beni De Çağır ..🍂

    Yasin YıldızYasin YıldızСағат бұрын
  • Ferit oğlum benim uykularını kaçırdın. Oğlum benim . Aşkına sahip çıkmalısın. Aşkınla konuşmalısın. Süper dizi. Aşk dizileri güzeldir. Ferit ve aydede tam yakıştılar.

    Nazife HangulNazife HangulСағат бұрын
  • Ay bu dizi dede kız aldatıyor ne oldu bizim gençlerimize hemencecik kim ne derse inanıyorlar ama sevdiklerine sormak gereği bile duymuyorlar

    Adeviye KayırAdeviye KayırСағат бұрын
  • Bəylə olmaz ya abi nə yapdınız

    Gulsure HuseynovaGulsure HuseynovaСағат бұрын
  • Sanki dizi 190ci bölümünde:) Olay bulamayıp ta saçmalıyorsunuz

    smilesmile2 сағат бұрын
  • Bahayı öldüklerinde bu diziyi bırakacağım dedim ya içim karardı bu ne bee 🙂🙂💔?!

    NAWA— TABLONAWA— TABLO2 сағат бұрын
  • Bahanın ölümüne bile üzüldüm resmen bu bölümde. Çorba olduk gercekten

    Nida NurNida Nur3 сағат бұрын
  • Ferit bey Ayşe ile , handenin yamanla ihanetinden dolayı sözleşme yaparken ailene danışmadında, Ayşe ile konuyu konuşmadan aranda sorunu çözmeden yemek masasında ailene konuyu açıyorsun, peki hande nin ihanetini niye hala gizliyorsun erkeklik bumu gücün güçsüzemi yetiyor , ulan seni baya bi adam sanmıştım seni s.... yaranıyor tavuk.....?))

    Hayati ÜnlüHayati Ünlü3 сағат бұрын
  • Offbee ayşenin bu salakca davranışı çox can sıkıcı herşeyi herzaman frsati oldu ama birkere söylemedi hakikatı buda son ...

    Zamiq BenovseZamiq Benovse3 сағат бұрын
  • Iyice sacmaliyor senarist. Yolun ortasinda, önce öldürmeyip atip sonra öldür, hic kimse yok..bla bla bla

    AylinAylin3 сағат бұрын
  • Çok saçma olmaya başladı

    Osman TekOsman Tek3 сағат бұрын
  • Ferit peşman olassan kaş bele elemezdin🥺🥺🥺Ayşe'yi dinleyerdin

    Sekine QafarovaSekine Qafarova4 сағат бұрын
  • Bu ne yaaa mahv etdiniz guzelim diziyi😑😑neden ayirdiniz sevenleri😔😔😔

    Mishka mishkaMishka mishka4 сағат бұрын
  • Off Aişem(( ağlatdin be kizim(( o nasil bağirmak

    Riff RiffRiff Riff4 сағат бұрын
  • Bu Fərid bacarmırrr

    Vesile IbrahimovaVesile Ibrahimova4 сағат бұрын
  • Senarist ayşe ve ferit barışsın nolur☹

    Melisa blogs💫Melisa blogs💫5 сағат бұрын
  • Уберите этих Баха с Хандеее. Пусть Айше и Ферит вместе счастливы будут

    Раиса КаримкуловаРаиса Каримкулова5 сағат бұрын
  • Bu diziye 300 - bölüm (inşallah). Çok güzel dizi! 👍🏼

    Emil AkhmadovEmil Akhmadov5 сағат бұрын
  • Yreyim aqridi awiye

    Хайала ДжаббароваХайала Джаббарова5 сағат бұрын
  • Sinan da adam gibi adam yaa

    Emir EskiocakEmir Eskiocak5 сағат бұрын
  • Bu dizide Ferite (Gökhan Alkan) ashik oldum. Gitdim eski dizi "Kalp atishi" izledim. Ordaki Ali Asafa dahada ashik oldum 😍😍😍😍😍

    Maral SeyidowaMaral Seyidowa5 сағат бұрын
  • Müslümsn olupta içki içen hiç kimse Alláh'a karşı Dürüst degildir.

    CAART CUURT TV-CAART CUURT TV-6 сағат бұрын
  • Azadenin bu sinditilmiş Halimi,Herkezi Robotlaştırmış Azademi sinfirilmiş,astığım astık olan Azademi sindirilmiş Sensrist ya huuu

    CAART CUURT TV-CAART CUURT TV-6 сағат бұрын
  • Awk mucadile isder hep gercek awk mucadelileru olur

    Sen BenSen Ben6 сағат бұрын
  • Her seferinde o guzelim yemekler yiyilmeden duruyor

    Perihan HayukPerihan Hayuk6 сағат бұрын
  • Düzme Ferit Senarist. Feridin Rölü Çocukça ya huuu

    CAART CUURT TV-CAART CUURT TV-6 сағат бұрын
  • Bu zenginler kendi mutluluklari icin mahsum insanlari hayatlarini mahfederler

    Perihan HayukPerihan Hayuk6 сағат бұрын
  • Sinan💜💜

    Gultac ValiyevaGultac Valiyeva7 сағат бұрын
  • Her yemeğe oturduklarinda diyorum ki evveett acaba bugünkü yemeği kim zehir edecek😂

    Rabia KaraoğluRabia Karaoğlu7 сағат бұрын
  • Yaptığınız senaryoya

    Tuncay BireliyevTuncay Bireliyev7 сағат бұрын
  • Aysheye çok üzüldüm kimsen yokkken zor gününde kendin kalk çöp kibi atdy ve

    Dilavuz CograyvaDilavuz Cograyva7 сағат бұрын
  • Yaman gercekleri anlatirsa ferit belki yumuşar. Cunki onlar kardeş bi şekilde yumuşamalari lazim

    Riff RiffRiff Riff8 сағат бұрын
  • Çok saçma bolum yaaaaa

    Gece MavisiGece Mavisi8 сағат бұрын
  • Hande cox pis karaktere sahibdi

    Ilahe AsgerovIlahe Asgerov8 сағат бұрын
  • Baha nin ölmeden önceki bakışlari...

    🌷Sinem Çeroğlu🌷🌷Sinem Çeroğlu🌷8 сағат бұрын
  • 1:22:42 yaa mutlu oldum 😍

    Merve Lilya GündoğduMerve Lilya Gündoğdu8 сағат бұрын
  • 2 bolum sonra Ayse hamile olmazsa ne deyim🤪

    tuana sirinovatuana sirinova8 сағат бұрын
  • "Hayatda böyle deyilmi" bence herşeyin en dibinine inmeden hiçkimse suçlu deyildir ...

    Namiq RzaNamiq Rza9 сағат бұрын
  • Gözünün onunde handeyle yamanı öpüşürken yakala ustunu bı güzel kapat Ayşe'ye gelince kabadayı kesil oh ne âlâ memleket ferit bey

    serenay 8282serenay 82829 сағат бұрын
  • Ayşe rölünün hakkını veremiyo Yağmur hanım. Mutluyken çok itici oluyo ya😑 hele incir toplarkenki hali. Ətim töküldü😄

    a zeynallia zeynalli10 сағат бұрын
    • Aynen ya. Felaket sahte.

      OceanOceanСағат бұрын
  • Bu bölüm neydi ya düzgün bisey yapın be

    yks24yks2410 сағат бұрын
  • Shu baha erkekmi ya ashk degil kyza zor bile sevdrip

    Jfhlchcj UfyfhfJfhlchcj Ufyfhf10 сағат бұрын
  • AH BU AWK VARYA INSANA NELER ETDIRIR YERDEN YERE VURUR😪😪

    Elnare EzimovaElnare Ezimova10 сағат бұрын
  • Ferit cok yanlıs yaptı ayseyle konusmalıydı

    Ersin KayarErsin Kayar10 сағат бұрын
  • Ferit sənin nayif insanlığın nerəyə gitti

    Agazade HuseyinovaAgazade Huseyinova10 сағат бұрын
  • Reklamdan dolayı izleyemedim teşekkürler, 5 dkkada bir araya reklam giriyor bu nedir ya

    Fatoş KabakFatoş Kabak10 сағат бұрын
  • Hande okadar gıcık ki suratı çıktıkca iğreniyorum, dul karı tipli

    cs Nnncs Nnn11 сағат бұрын
  • bu dizide üzülmeyen, mutlu bir aşk hayatı yaşayan var mı cidden

    selenay güverselenay güver11 сағат бұрын
    • Sinan

      arda soyecarda soyec41 минут бұрын
  • Maden seviyorsun aysege anlatsaydin salak sacma dizi

    Назира КарыбаеваНазира Карыбаева11 сағат бұрын
  • Ayşe hak etti bunları.... daha önce soylemeliydi

    Esmanur ÇanakçıEsmanur Çanakçı11 сағат бұрын
  • Ben bu Ferit'i ne yalan söyleyeyim oyuncu olarak pek kanım ısınmamıştı ve bu bölümden sonra iyice gıcık aldım belki burada yazanı okur diye yazıyorum, senaristler de gıcık toplumumuz da insanların dengesini bozuyor geri zekalılar.

    Ersin atlıErsin atlı12 сағат бұрын
  • Hande çok itici yaa🙄🤢

    Elena ElenaElena Elena12 сағат бұрын
  • Ogulsan Fərid... son sahneyi bayildim👍👍👍👍

    Rovshana AbdullazadehRovshana Abdullazadeh13 сағат бұрын
  • Ayşe’nin oyunculuğuna gıcık olan bi ben miyim

    Aslı AtaAslı Ata13 сағат бұрын
    • Hayır tek değilsiniz. Çok kötü bir oyuncu her şey çok sahte. Kız doğuştan yeteneksiz 😂😂😂

      OceanOceanСағат бұрын
  • Indonesian subtitle please 🙏

    Nadia YuliaNadia Yulia13 сағат бұрын
  • Vedia çok güzel hoş kadın

    Makhina AkbulakMakhina Akbulak14 сағат бұрын
  • Yemekde bence oyle soz sohbet olaz yemek bitsin sonra

    Samirə AtakisiyevaSamirə Atakisiyeva15 сағат бұрын
  • Finalin boyle olmasinin tek nedeni Ferit!o inansaydi Ayseye bunlar olmazdi,olamazdi!

    Beyaz PrenSeSBeyaz PrenSeS16 сағат бұрын
  • Ureyim yandiya🥺💔

    Seva AgazadeSeva Agazade16 сағат бұрын
  • Offff yaaaa ayşeee kıızzımmmm😢😢😢😢baha öldü çok yazık olduuuuu

    Dinara RozyyevaDinara Rozyyeva16 сағат бұрын
  • Salam, bu film heftenin hansı günleri ,saat necəde gedir ?? Zehmet , bilen yazsin

    Xanım AğamalıyevaXanım Ağamalıyeva16 сағат бұрын
    • Salam 1 cu gun saat 10 da

      Azercell FirstAzercell First9 сағат бұрын
  • Yaman Babasinimi oldurdu acaba

    Nazik BaylyyewaNazik Baylyyewa16 сағат бұрын
  • . Ne be

    Nazlı GülNazlı Gül16 сағат бұрын
  • Aslında Bahaya da bir az hak veriyorum. Bir az da üzülüyorum yaa

    Ayşənur Səmədzadə❤️Ayşənur Səmədzadə❤️17 сағат бұрын
  • B..oka sardiniz guzelim diziyi

    Ayşe Efdal DuranAyşe Efdal Duran17 сағат бұрын
  • Dehshetdi bu huseyn de hande de gizin hayatini mahv etdiler

    Adile IsmayilovaAdile Ismayilova17 сағат бұрын
  • Bunlar niye her sheyi achik ashkar soylemirler achilsin bahanin yalani

    Adile IsmayilovaAdile Ismayilova19 сағат бұрын
  • Feriti çok beyeniyordum ama bu bölüme kadardı artık nefret ediyorum

    Nicat HaziNicat Hazi19 сағат бұрын
    • Sen olsan ne yapardin yalan söyleyen Ayşe ve Ferit ikinci kez darbe aldı. Bu gayet normal

      Tuğba YılmazTuğba Yılmaz19 сағат бұрын
  • Senaristlere sesleniyorum: Ayşe ile Ferit'i iki bölüm mutlu gösterdiniz iyidi hoştu ama şimdi tüy diktiniz her şeyin üstüne.. nolurdu sanki öyle kalsalardı, bahanın ölmesine acayip sevindim fakar bişeyi de geçmiyim oynayan oyuncu psikopat manyak karakterini çok iyi canlandırdı. kalp yarasını ilk bölümden beri izleyenler?

    Baran OrhanBaran Orhan22 сағат бұрын
  • Yada başka ama bu cok uyuz

    GülGül22 сағат бұрын
  • Şu Uyuz Ayşe yerine Fahriye evcen ni getirin

    GülGül22 сағат бұрын
  • Biri şu ayşeye kuzey gibi telefonu tutmamasını söylebilirmi… Allahını aklıma her gördüğümde kuzeyin deli halleri geliyor… bide bütün parmaklarıyla tutması telefonu çocuklar gibi

    betül gülbetül gül23 сағат бұрын
    • Evet çocuk gibi harika tarif etmişsiniz. Bana da komik geliyordu ama sebebini anlamıyordum.😂😂😂

      OceanOcean58 минут бұрын
  • Baha gerçekten Ayşeyi çok sevdi feritten bile en başından baha Ayşe yüzünden yandı baha Ayşe ve yaman dizide çok eziliyor aslında

    Gizem UyganGizem Uygan23 сағат бұрын
  • Abi Ayşe ağlamasın be gözünü seveyim yakışmıyor ☺️

    Tayfun ŞimşekTayfun ŞimşekКүн бұрын
  • Demek ki her şey para değilmiş Mutlu kızı ne hale getirdiler ekran başında bir bile huzursuz olduk

    Ayten KayaAyten KayaКүн бұрын
  • Meu lindo atores Ayse 💞ferit 💞

    Maria Evanuzia Ferreira Da LuzMaria Evanuzia Ferreira Da LuzКүн бұрын
  • Yaa inanamıyorum Ferit Ayşe ile konuşmadan yargıya mi varmış!? Bu nasıl bir geri zekalilik!?

    AslıhanAslıhanКүн бұрын
  • Gereksiz bi bölümdü

    Rabia SaramanRabia SaramanКүн бұрын
  • Zaten bu hayatta hep Hande gibiler dört ayak üzerine düşer

    AslıhanAslıhanКүн бұрын
  • Baha chok kotu biri nasil da yalan soyluyor

    Adile IsmayilovaAdile IsmayilovaКүн бұрын
  • Bakasim kalmadi bu diziyide olmuyo ama senarist

    Maria MakarinovaMaria MakarinovaКүн бұрын
  • Sinan.... karın anlıyor her şeyi, sen kendini daha ne kadar inkar edeceksin . Ebruda aklın, gözünden belli.

    #Buse#BuseКүн бұрын
  • Handenin psikoloq sahnesi o kadar gereksizdi ki!

    Beyaz PrenSeSBeyaz PrenSeSКүн бұрын
  • Şu Huseyin amcanin gercekte karisinin japon oldugunu dusununce komigime geliyor!

    Beyaz PrenSeSBeyaz PrenSeSКүн бұрын
  • Cox sixildim bu bolumde

    Kubra KerimovaKubra KerimovaКүн бұрын
  • ayse cok tatli bir kiz

    ece  açikelece açikelКүн бұрын
  • Ferit okuzdu ya

    NESREDDIN AbdullayevNESREDDIN AbdullayevКүн бұрын
  • Ferit konuşman gerekli yerde sustun şimdi susman gerekli yerde konuşuyorsun

    Pamir PoyrazPamir PoyrazКүн бұрын
  • Yetim olmaq pis şeydi.Ferit Handenin zibilin ört basdır ederken Ayşeni her kesin içinde ne veziyyete saldı.tesesüf...😔😔😔

    GunL EliyevaGunL EliyevaКүн бұрын
  • *Ayşe saf kizdi hande şerefsiz onu cencele saldi*

    ELcaN BeYLaQaNLi 666ELcaN BeYLaQaNLi 666Күн бұрын
  • Çok iyeç fillim çok kötü berbat bence final edilmili

    Pro supermenPro supermenКүн бұрын
  • Ayseye cox haqsizliq etdiz deye beyenme az oldi bele etmeyin

    Pirali MahmudovPirali MahmudovКүн бұрын
  • Herkes oz sevgilisine kawussa yaaa

    Mahmut RahymowMahmut RahymowКүн бұрын
  • Очень красивая пара ,жаль что не вместе и сериале и вжизни

    Гульминям МахаметоваГульминям МахаметоваКүн бұрын
  • Ayşenin gülmesi ağlaması hiç beni inandırmıyor çok basit

    Ayla WeberAyla WeberКүн бұрын
  • O ne la WhatsApp-la ararken telefon kapali oldugunda operator konusmuyorki 😆

    Feride DjabbarFeride DjabbarКүн бұрын
  • Azadenin saç bakımı beyenemedim hep aynı olarak kalır . Hep ashk kayb ediyor.hepppp Ashk azap cekiyorrrr

    Yegane HuseynovaYegane HuseynovaКүн бұрын
  • Yalnız Ayşe'nin oyun arkadaşı demedi benim kalbimi bile acıttı

    Ecrin AYDINLIEcrin AYDINLIКүн бұрын
KZworld